تیم بازاریابان ایرانیان زمین شهرستان شهرضا

وبلاگ اطلاع رسانی فعالیت تیم بیز شهرضا

وبلاگ اطلاع رسانی فعالیت تیم بیز شهرضا



شرکت بازاریابان ایرانیان زمین که به اختصار ©BIZ نامیده می شود، با هدف اعتلای فرهنگ بازاریابی شبکه ای در ایران پا به عرصه وجود گذاشته و تمام تلاش و کوشش خود را در اجرای این امر مهم انجام خواهد داد. صنعت بازاریابی شبکه ای که بعد از گذشت بیش از یک دهه در کشور ما بعد از بومی سازی توانست جایگاه قانونی خود را پیدا کند، اکنون به عنوان یکی از قدرتمند ترین روش های فروش در ایران شناخته می شود که می تواند در آینده ای نزدیک الگوی فروش بسیاری از شرکت ها گردد ، در این راستا می تواند بسیاری از مشکلات مربوط به بیکاری در نسل جوان را برطرف نموده و اشتغالزایی انجام دهد. شرکت ©BIZاز طرح بازاریابی پیشرفته ای بهره برده که این طرح یکی از استاندارد ترین و بهترین روش های فروش در صنعت بازاریابی شبکه ای می باشد و در آن تمام استانداردها و معیارهای مورد ارزیابی توسط وزارت صنعت ، معدن و تجارت و نهادهای ذیربط که در صنعت بازاریابی شبکه ای در ایران وجود دارد، مورد عمل قرار گرفته است ، شرکت ©BIZ به صورت مستقیم زیر نظر کمیته نظارت بر بازاریابی شبکه ای وزارت صنعت ، معدن و تجارت فعالیت می نماید.
فعالیت شرکت ©BIZ معرفی و ارایه کالاها و خدمات معتبر در سبد فروش شرکت توسط بازاریابان و اعضای خود در قالب یک طرح درآمدزایی چند سطحی به مشتریان و مصرف کنندگان خود در سرتاسر ایران عزیز می باشد.
خاص بودن و بی همتا بودن محصولات شرکت به دلیل کیفیت بالا و تکنولوژی مورد استفاده در تولید و نوع خدمت رسانی آن که بصورت اختصاصی در اختیار شرکت قرار گرفته و عدم قابلیت کپی برداری از آنها که تحت قوانین کپی رایت بین المللی قرار دارد و همچنین ساختار درآمدزایی منحصر بفرد©BIZ این امکان را برای هر فردی ایجاد میکند تا به کسب درآمد سالم از طریق بازاریابی این محصولات بپردازد.
اُلویت اول مردم در جوامع صنعتی امروز، بهداشت و سلامتی جسم و روان بوده و هرچه تکنولوژی پیشرفت کند مضرات و آلودگیهای ناشی از آن بیشتر شده و این نیاز بیشتر احساس می شود، ما تلاش خود را خواهیم نمودتا سهم ما از بازار هدف با رشد روز افزونی روبرو گردد و بتوانیم سهم قابل توجهی از بازاریابی شبکه ای در ایران را در اختیار بگیریم.

پایگاه اطلاع رسانی دولت ؛ بازاریابى شبکه اى کاملا با هرمى فرق دارد




*شرکت های هرمی غیر قانونی هستند ارایه خدمات واسطه گری بصورت شبکه ای به نحوی است که خریداران نسبت به بازاریابی و جذب خریداران جدید اقدام کرده و درصدی از قیمت فروش کالا به وسیله بازاریایان زیر مجموعه شبکه متصل به خود را از صاحب کالا بعنوان پاداش یا پورسانت خدمات بازاریابی دریافت می کند * بیش از هشت شرکت بزرگ در یکی از استان های کشور درخواست تاسیس بازاریابی شبکه ای کرده اند

رییس مرکز امور اصناف وزارت بازرگانی گفت: هیچ ارتباطی میان شرکت های بازاریابی شبکه ای و هرمی که به صورت غیرقانونی فعالیت می کنند، وجود ‌ندارد و نباید یک شبکه قانونی را به مجموعه ای غیرقانونی مرتبط کرد.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دولت به نقل از ایرنا ،"حسن رادمرد"اظهار کرد: شرکت های بازاریابی شبکه ای به جابه جایی کالا اقدام می کنند و در واقع به کسب و کار تجارت به صورت واقعی می پردازند.
دبیر هیات عالی نظارت وزارت بازرگانی، تاکید کرد: شرکت های هرمی همانطور که بارها مقامات مسئول اعلام کرده اند غیرقانونی هستند و با آنها برخورد می شود.

رادمرد با بیان اینکه تمام شرکت های بازاریاب که تاکنون فعالیت می کردند باید برای دریافت مجوز براساس آیین نامه مصوب اقدام کنند، افزود: برای تاسیس شرکت های جدید نیز باید مجوز صادر شود.
به گزارش ایرنا، وزارت بازرگانی آذرماه گذشته آیین نامه جدیدی تحت عنوان "دستورالعمل نحوه صدور مجوز و نظارت بر فعالیت بازاریابی شبکه ای" را شامل 11 ماده و 9 تبصره با هدف ساماندهی نظام توزیع کالاهای داخلی ووارداتی به بازرگانی استان های سراسر کشور ابلاغ کرد.
در این آیین نامه تصریح شده، ارایه خدمات واسطه گری بصورت شبکه ای به نحوی که خریداران کالا نسبت به بازاریابی و جذب خریداران جدید اقدام کرده و درصدی از قیمت فروش کالا به وسیله بازاریایان زیر مجموعه شبکه متصل به خود را از صاحب کالا بعنوان پاداش یا پورسانت خدمات بازاریابی دریافت می کند.

** کمیته نظارت برای صدور مجوز

رییس مرکز امور اصناف و بازرگانان وزارت بازرگانی با اشاره به اینکه درخواست های صدور مجوز در کمیته ی نظارت با حضور وزارت بازرگانی، دادستانی انقلاب اسلامی، وزارت اطلاعات ، نیروی انتظامی مورد بررسی قرار خواهد گرفت، افزود: در زمان حاضر بیش از هشت شرکت بزرگ در یکی از استان های کشور درخواست صدور مجوز کرده اند.
این مقام مسئول در وزارت بازرگانی تاکید کرد: کالاهای قابل عرضه توسط بازاریابان شبکه ای با اخذ تاییدیه کمیته نظارت می تواند از تنوع و تعدد برخوردار باشد.
رادمرد گفت وگوی خود با بیان اینکه این آیین نامه به سازمان های بازرگانی سراسر کشور ارسال شده، افزود: بزودی و پس از نشست کمیته نظارت فرصت زمانی درخواست صدور مجوز و شرایط آن اعلام می شود.
به گفته رییس مرکز امور اصناف و بازرگانان وزارت بازرگانی، هر شرکت بزرگ بازاریاب تعداد بسیاری زیرمجموعه را در خود جای داده است.
وی یادآور شد: شرکت باید دارای دفاتر قانونی و صورت های مالی شفاف باشد و کلیه عملیات مالی خود را شامل درآمدها، پرداخت پورسانت، خرید محصولات و غیره را ازطریق حساب های مشخص و قابل نظارت صورت دهد.
رییس مرکز امور اصناف و بازرگانان با تصریح بر اینکه شرکت های بازاریابی شبکه ای به صورت مجازی نیز می توانند فعالیت داشته باشند، افزود: در صورت فعالیت مجازی، متن نرم افزار اطلاع رسانی درختواره های مشتریان(شبکه) و وجوه واریزی به حساب آنها باید قبلا به تصویب کمیته نظارت رسانده شود.
وی تصریح کرد: سامانه اینترنتی مزبور باید در شرکت های میزبان داخلی راه اندازی شود و به روز رسانی آن بدون مجوز کمیته ممنوع است.
به گزارش ایرنا، شرکت های بازاریابی حق جذب مشتری از خارج کشور را خواهند داشت اما حساب های مربوط به مشتریان مذکور باید بصورت جداگانه در دفاتر حسابداری نگهداری شود.
براساس این آیین نامه شرکت حق پرداخت وجه به مشتریان خارجی را از محل وجود مشتریان ایرانی ندارد و در صورت نیاز به خروج ارزهایی به خارج از کشور که قبلا از مشتریان خارجی دریافت شده موضوع قبلا باید به تایید حسابرس رسیده و گزارش آن به کمیته نظارت نیز ارایه شود.
همچنین فعالیت شرکت های بازاریابی شبکه ای که محل تاسیس آن در خارج از کشور یا مناطق آزاد تجاری صنعتی و اقتصادی باشد مشروط به تاسیس و ثبت نمایندگی ویا شعبه در داخل کشور با رعایت کلیه مقررات این دستورالعمل و سایر قوانین و مقررات مربوط به ثبت نمایندگی های خارجی و ارایه تضمین های مالی معتبر بلامانع است.

منبع : http://www.dolat.ir/NSite/FullStory/News/?Serv=0&Id=185268
  • احسان مجاهدی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی